2008. március 27., csütörtök

Csütörtök

Ezt a bejegyzést Debrecenből írom, mert itt ragadtam. Délelőtt elhoztam a feleségemet az orvoshoz és az volt a terv hogy mi Jéminával indulunk is haza és a feleségemet majd holnap apósomék hazahozzák. Igen ám de apósomat is levette a lábáról ez a betegség amiből mi már kijöttünk(Hála az Úrnak!) és így nem volt mit tenni itt maradtam és reggel miután Márti ismét megjelenik az orvosnál elindulunk haza. Sajnálom hogy nem lehettem ott ma este Kéczben, mert vannak a hit iránt újabb érdeklődők a magyarok közül is, de az is igaz hogy a mai nap még jó volt pihenni. Hálás vagyok az Úrnak hogy ilyen rövid idő alatt kigyógyított abból ami egyeseknek sokkal tovább tart... ! Nagyon szeret engem Jézus!

"Mért szeret engem úgy...?" -itt hallható

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...