2008. március 29., szombat

Szombat

Az ifjúsági alkalmon egy húsvét utáni történettel(Jn. 21.1-17) foglalkoztunk és örültem annak hogy volt az Úrnak üzenete és kérdése hozzánk. Miután bejöttem megtarthattuk a családi áhítatot is amelyen most hosszú idő után(evangelizációs alkalmak, szolgálatok miatt csak kéééső este kerültem haza, amikor már aludtak a gyerekek) én is részt vettem. Van hiányosságom tehát ezen a területen is és ezt csak az Úr tudja kipótolni, de ezután igyekszem hogy ne szaporítsam mulasztásaim számát. Az Úr segítsen meg ebben!

Ezen az éjszakán egy órával kevesebbet alszunk, mert hajnali 3-kor előre viszik az órát. Én azonban már most fél 11-re állítom az órámat...

Csendes pihenést és áldott vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...