2008. március 23., vasárnap

Húsvét

Mikor ma este(23 órakor) bejöttem a házba, akkor láttam hogy sok nem fogadott hívás és üzenet van a telefonomon. Gondolom megértik hogy ilyenkor már nem hívom vissza őket, de ezúton is köszönök minden figyelmességet és húsvéti jókívánságot.
Délelőtt itthon szolgáltam, majd délután Micskére mentem. Este ismét itthon voltam és gyermekbemutatásra is sor került. Hiri Erik(Hiri Zoltán és Gyöngyi-Zsuzsanna) 3. gyermeke lett felajánlva az Úrnak egész életére...(l.Sám. 1.rész).
Az összejövetel után vezetőségi értekezletünk volt és csak azután néztem az órára miután már imádkoztunk, 23 órát mutatott. Maradjon az Úr előtt mindaz amiről beszélgettünk és vezessen tovább!
Sajnos mára a feleségem Márti és délutánra Juditka is beleestek abba a betegségbe, melybe Mirjám és Jémina már benne volt. Ez a betegség magas lázzal és erős köhögéssel jár. Nem is tudtak jönni az imaházba. Imádkozni kell értük. Engem még nem ért el, gondolom azért mert az Úr jobban hasznomat veszi ebben az időben egészségesen mint betegen. Azért megtörténhet az ami már többször is előfordult, hogy az ünnepek lejártával, vagy a szabadnapomon mégis csak rámköszön a betegség. Vissza tekintve a 10 évnyi szolgálatra azt állapíthatom meg hogy nem nagyon voltam beteg(Hála az Úrnak!), de ha voltam is csak hétfőn vagy kedden, szerda estére többnyire mindig helyrejöttem.
Holnap délelőtt Micskén, du. Kéczben és este Betlehem-Nagyváradon vár rám szolgálat. Viszem magammmal apósomat(ma este érkeztek hozzánk húsvéti legációba:) is hogy ne menjek egyedül...

-Krisztus feltámadt!
-Igen, valóban feltámadt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...