2008. március 10., hétfő

Hétfő este

Ma este Micskére mentünk(Rákhel néni, Lukács György, ifj. Kovács Tibor és az én hűséges utitársam a harmadik) 7 órára. A vendég igehirdető ifj. Hubert Imre pécskai lelkipásztor volt, de nem kellett őt bemutatni hiszen hazajött. Hála az Úrnak többen eljöttek a faluból is és nagy figyelemmel hallgatták a bizonyságtételeket(L.Gy. Kovács T. ....) és az igehirdetést, melyet a Lukács ev. 8:40-56-ra alapozott Imre testvérem.
Beszélt a 1. Titkos bajokról(bűn) a 2. Krónikus betegségről és a 3. Cselekvő hitről melynek nyomán Jézusból erő áradt ki. Azért imádkoz(t)unk hogy a magvetés után adjon az Úr kegyelmi esőt, mert már várjuk az aratást...

Vacsorára Hubert testvérékhez tértünk be és nem bántam meg, mert még volt a tegnapi finom húslevesből(ez olyan leves hogy meg sem kellett sózni, pedig ez nálam ritkaság). Azonban sokkal többet jelentett a testvéri együttlét. Jémina nagyon összebarátkozott Imivel és hazafelé is emlegette hogy "az a bácsival pont olyan jól lehetett játszani mint édesapámmal". Még most sem tudom hogy ez nekem bók vagy Iminek...:)
Mikor hazaértem 22.45 láttam hogy több levél is van a 6.-i és a mai bejegyzéssel kapcsolatosan. Van amelyikre már válaszoltam, de akik még nem kaptak választ kérem hogy legyenek türelemmel, mert holnap velük fogom kezdeni...
Áldott éjszakát!

2 megjegyzés:

  1. Hubert Imi román vagy magyar gyülekezetnek a lp-a?A magyar lp között nem található.

    VálaszTörlés
  2. Hubert Imi a pécskai román baptista gyülekezet lelkipásztora

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...