2008. március 28., péntek

Péntek

Délutánra sikerült Mártinak is és nekem is mindent elintézni, ezért 5 óra után már itthon voltunk. Nekem mi egyéb dolgom lett volna mint hogy Mártit haza hozzam kérdezhetné valaki, de csak akkor ha nem tudja, hogy én mint "őstermelő"(igen a méheim miatt) magyar állampolgár, bizonyos társadalombiztosítási követelményeknek meg kell feleljek. Illetve kellett ezidáig, mert a mai nap visszaadtam őstermelői igazolványomat. Eddig is csak azért volt hogy a méhektől származó csekély bevételnek is törvényes nyoma legyen. Mára már a méhek is tovaszálltak(Bogdán Tivadar testvérnek ajándékoztam) és csak a teher maradt. Minden hónapban 4500 Ft-t követel az állam társ.bizt. címén ezért az igazolványért. Ettől is megszabadultam, éppen úgy mint a betegségtől... h. az Úrnak!
Ma este a Zsid. 2:5-18 alapján tartottam meg itthon a bibliaórát és utána a betegekért is imádkoztunk. Látszik hogy hosszabb a nappal, mert kevesebben voltunk mint korábban... Na de a jövő héttől már este 8-tól fogunk kezdeni, ha az órát előreviszik és akkor talán jobban ráérünk arra ami a legfontosabb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...