2008. március 17., hétfő

Hétfő

Nem nagyon szeretek elmaradni az írással, mert akkor többet kell egyszerre írni és van az úgy is hogy éppen az nem jut eszembe ami kellene...
Tehát kezdem a szombati nappal ott hogy ima és böjtnapra gyültünk össze a nagyváradi mk.-ből Érszőllősre hogy gyülekezeteink megújulásáért és ébredésért imádkozzunk. Reggel 8.30-ra már Zilahon voltam(Szabó Barnával mentünk) hogy elhozzuk édesapámékat hozzánk. Tíz órára mikor kezdődött az összejövetel már meg is érkeztünk. Ide másolom röviden a délelőtti programot:

Ima és böjtnap, Érszőllősön 2008 március 15-én

A résztvevők száma: 50 fő

Az alkalom imára való buzdítással kezdődött. Gál Győző és Boros Gyula testvérek szolgáltak a I.Sám. 7:1-6 alapján.
Imádkozzunk hogy mutassa meg az Úr az utat az ébredés felé.

Az imádkozás után Kovács Gyula testvér olvasta fel a I.Krón. 7:14-et „ És megalázza magát az én népem, a mely nevemről neveztetik, s könyörög és keresi az én arczomat, és felhagy az ő bűnös életmódjával: én is meghallgatom őket a mennyből, megbocsátom bűneiket, és megszabadítom földjüket.” Ezzel az ige versel vezette be a konferenciát.
Kovács testvér a Zsolt 55:23 „Vessed az Úrra a te terhedet, ő gondot visel rólad, és nem engedi, hogy valamikor ingadozzék az igaz.” ige versel köszöntötte id. Veress Ernő testvért aki közöttünk volt és a mai napon ünneplik feleségével házasságuk 40. évfordulóját.

Ezután röviden felvázolta a mai nap témáit:
-visszatekintés az őszi konferenciára
-beszámoló a csokalyi imaház részére tartott missziókerületi gyűjtésről- 16800 RON gyűlt össze
-az evangelizációs hetek kiértékelése


Az összejövetelen igei üzenettel id. Veress Ernő testvér szolgált az I.Thessz. 5:16-22 alapján. (A bejegyzés alján hallható)

Estére Micskére mentünk ahol édesapám szolgált az I.Móz. 28:11-17 -ből (Jákób álma) alapján.
Ezt az igehirdetést a bejegyzés aljára linkelem. (A meghallgatásához amr lejátszó szükséges amit itt lehet megtalálni) Vacsorára Hoble testvérék hívtak meg, ahová miután id. Hubert Imre testvéréknél az előételt elfogyasztottuk, meg is érkeztünk. Fél tizenkettő lett mire a sok emléket és lelki megtapasztalást elsoroltuk...
Vasárnap reggel én mentem Kéczbe édesapámék pedig maradtak itthon.(Ő délelőtt és délután 15-17-ig itt szolgált Érszőllősön). Én 10-12-ig a kéczi magyar gyülekezetben voltam, 12-14-ig pedig testvéri óránk volt a roma gyülekezetben mivel délután 15 órától úrvacsorai alkalom következett. A romák többen vannak ezért több az "ügy" is amit a gyülekezet elé hoznak és meg kell oldani. A délutáni alkalomig maradt egy óra az ebédre Kálmán testvéréknél. A délutáni istentisztelet után hatra érkeztem meg Micskére ahová édesapámékat Hiri János hozta el.

Az esti igehirdetés alapja a Mk. 1:14-15 volt. Ezt az igehirdetést is rögzítettem és a bejegyzés végén van a link. Vacsorára Tripó Istvánék hívtak ezért oda mentünk. Sokan voltunk(Tripó+Hubert+Szabó család és mi 5-en, szülők, én +Mirjám+Jémina) és nagyon jó volt a hangulat is, de csak mi ettünk, a többiek énekeltek. Nem is emlékszem hogy mikor voltam utoljára olyan vacsorán ahol élő zene volt. Itt ráadásul a gasztronómiai élvezet és a lélek szárnyalásának csodás harmóniájáról nyertem tapasztalatot. Itt lehet bele hallgatni az asztali közösségbe.
Késő este értünk haza és mivel hétfő reggel 8-ra kellet visszaérni Micskére(Onnan a Hubert Lányok vitték édesapámékat Nagyváradra), ezért már nem volt időm a tegnap este írni.
Ma reggel elvittem őket Micskére ahonnan ők azonnal indulta tovább Váradra. Édesapám ott lesz egészen szombatig mert a "malomkövekkel" baj van és Halász Ferenc testvérnek a felesége, aki fogorvos vállata hogy a héten fogadja édesapámat.
Én még ott maradtam Hubert testvéréknél reggelire(kocsonya volt) és imádkozásra. 10 órára értem haza, de 11-kor le is pihentem. Csak 2 után ébredtem fel, annyira jól esett egy jót aludni...
Ma este Kéczben voltam a törekvők óráján. Ez volt a második ilyen foglalkozás(az elsőt Béla testvér tartotta) az evangelizációs hét után. Egy 16 leckés sorozatot akarunk velük átvenni, hogy ne csak a hitben hanem az ismeretben is növekedjenek azok akik elindultak a Krisztus követésében. Este fél tíre már haza is érkeztem, hála az Úrnak!

Itt vannak a felvételek és az amr lejátszó a felvételekhez:

AMR lejátszó

Hétfő esti evangelizáció, Micske: ifj. Hubert Imre

Péntek esti evangelizáció, Micske: Pardi Félix

Szombat délelőtti előadás, Érszőllős id. Veress Ernő - sajnos gyenge a felvétel, de...

Szombat esti evangelizáció Micske: id. Veress Ernő

Vasárnap esti evangelizációMicske: id. Veress Ernő

Végül pedig a desszert - ének rögzítésre nem igazán jó a telefon, de most nem volt jobb...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...