2008. március 12., szerda

Szerda

Az este azzal fejeztem be hogy várom az Úr Jézus és a holnapot, de nem gondoltam hogy ébren leszek egész éjszaka... Az volt az oka az éjjeli műszaknak hogy ismét kell menjen a feleségem csütörtökön az egyetemre és valamikor megígértem neki hogy "felhasználóbarát" számítástechnikai környezetet teremtek a számára azért hogy az AutoCAD házifeladatát megtudja csinálni. Na ez azt jelentette hogy a jól bevált Linux rendszer mellé elő kellett bányásszak valahonnan a dobozok aljáról egy gyári windowst hogy feltelepítsem rá az AutoCAD-et. Nem is a licencszel volt baj, mert az egyetem a diákjaira kiterjesztette az AutoCAD használati jogát és a windowsos pedig a laptoppal jött a tavaly Amerikából, hanem aki ismer az tudja hogy mennyire nehezemre esik windowst telepíteni... Ezért is hanyagoltam ezt a munkát, de a tegnap este a feleségem "ráébresztett"(annyira hogy le sem csuktam a szemem az éjszaka) a korábbi ígéretemre. Nem volt mit tenni... Linux alatt particionálni a merevlemezt, és valahogy felkinlodni a windowst és az AutoCAD-et... Meguntam mire vége lett. Rettenetes hogy az egyetemek mennyire ragaszkodnak a windows platformhoz. Persze linux alatt is vannak elég jó CAD programok, csakhogy a feleségem nem hajlik arra hogy más programmal dolgozzon mint amit ott mutatnak neki, pedig az egyik 19 a másik meg 3 híjján 20 :)
Azért a reggeli órákban pihentem egy keveset. Az autót délelőtt elvitte id. Kovács Tibor és mire délutánra visszahozta alig ismertem rá. A horpadt elem ki lett cserélve, le lett festve, rozsdafoltok eltüntetve, zárak megolajozva... stb. stb. Azt hittem hogy álmodok, de tényleg... és csak 40 RON-t fogadott el az atyafi... Mondtam is neki hogy azonnal jövök be a belső kamrába és imádkozni fogok érte. Úgy is tettem és közben készültem az esti szolgálatra is, mert ma este Egrespatakra megyek evangelizációs alkalomra. Micskén Bodor testvér fog ma este szolgálni... Imádkozz(unk) érte(m)!!!
Ha hazajövök este akkor átviszem a feleségemet Debrecenbe, mert reggel 8-tól már órái vannak. Az Úr legyen kegyelmes hozzánk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...