2008. március 11., kedd

Kedd

A mai nap hamar eltelt mert volt mit tenni. Már reggel itt volt a gyülekezetvezető(ifj.Hiri János) hogy megbeszéljük az éppen aktuális témát. A falu a temetkezési előírások(uniós szabályozás lesz, nem lehet ám csak úgy háztól temetni mint eddig..., hűtőházas kápolna szükségeltetik az Unióban)) miatt kápolnát akar építeni és nem mindegy hogy melyik egyház mennyivel és mivel járul hozzá a költségekhez. Én azt javasoltam hogy a felekezetek számarányukhoz viszonyítva járuljanak hozzá a költségvetéshez és az is fontos szempont nekünk, hogy a kápolna ne legyen egyházi tulajdonban, hanem legyen az önkormányzat tulajdonában és kezelésében. Na hát ilyen ügyeink is vannak... ezeken is kell törjük a fejünket...
Napközben készültem az esti szolgálatra, de egy honlap építésén is fáradoztam, több kevesebb sikerrel. Ezzel a php-vel még nem egészen boldogulok, de tanulom...
Este hétre Ferebczi Jánosékkal mentem Micskére ahol elég szépen begyültek ma este is. A Jn. 3:1-17 volt az igehirdetés alapja és a szolgálat után a felhívásra ketten is jelezték hogy szükségük van Jézusra. Azért imádkoz(t)unk, hogy legyen mélyreható gyökeres változás e döntések eredményeként az életükben.
A vacsorával most is eltelt az idő, de nem bántuk mert jól elbeszélgettünk az asztal mellett Jánosékkal és a házigazdával, aki civilben polgármester, hivatására nézve gyülekezeti elöljáró, hobbi tekintetében kecske tenyésztő...és...és még ki tudja miminden...
Miután imádsággal lezártuk az asztalközösséget, hazaindultunk és az Úr kegyelméből 23:20-ra meg is érkeztünk. Várom az Úr Jézust és a holnapot...

1 megjegyzés:

  1. Kedves Efraim testvér!
    Örömmel olvasom a blogodat, annál is inkább, hogy Érszőlős közel áll hozzám. Gyerekkorom vakációit ott töltöttem, szeretem azokat az embereket, a gyülekezetet, és a rokonságom egy része is ott él. Szóval köszönöm a napra friss infókat és kívánok sok erőt a lelkipásztori munkádhoz. Legyen Ő az erőforrásod minden nap.
    Testvéri szeretettel, Lukács János lelkipásztor Chicagoból.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...