2008. március 2., vasárnap

Vasárnap

Délelőtt a Gedeon története volt soron az igeszolgálatban majd utána úrvacsorai alkalma volt a gyülekezetünknek. Egyre inkább tapasztalom hogy mennyire nem mindegy milyen a gyülekezet úrvacsorai gyakorlata. Minél nagyobb hangsúlyt helyezünk rá, annál egészségesebb a gyülekezet.
Délután 3-ra Micskére mentem Gombos Miklós testvérrel. Hubert Imre testvérék Gödöllőn boldogítják a lányukat(Ildikót) Szabó József testvér ugyancsak Magyarországon, Cegléden erősíti a fiát ezért kevesebben voltak a gyülekezetben, de nem volt kevesebb a "táplálék". Hála az Úrnak megelégített...
Este 6-tól itthon szolgáltam és az alkalom végén megtanítottam a gyülekezetnek a 198. sz. éneket a H.H.-ból ("Én hallottam hogy egykor földreszállott a Megváltó... Már enyém a győzelem a Jézus vérében"). Nagyon szép és igaz ének!!! Illik megtanulni minden megváltott embernek :)
Az összejövetel után vezetői értekezletünk volt. Tíz óra után jöttem haza. Pihenek egy jót az Úr Jézus nevében és kezdjük holnap az evangelizációs sorozatot Kéczben. Nincs megállás. Első este nekem kell hirdetni az evagéliumot. Kedden Bándi tesvér, szerdán Horváth Ferenc, csütörtökön Pardi Félix, pénteken Diós Ferenc(?), szombaton Kajcza testvér, vasárnap pedig Bödő Zoltán testvér lesznek a vendégeink.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...