2008. március 4., kedd

Kedd

Ma este Bándi testvér hirdette az evangéliumot Kéczben, de én nem lehettem ott, mert Siterbe, a Bányai János testvér körzetébe ígérkeztem oda még régen. Mivel csak este 11 után érkeztem haza ma már nem volt lehetőségem tájékozódni, de hiszem hogy az Úr megáldotta a kéczi evangelizációt és ma este is történtek döntések. Én még eddig soha nem jártam Siterbe, de nem bántam meg hogy ott voltam, mert többen eljöttek a faluból meghallgatni az igehirdetést. Azonban nem csak ezért volt jó hogy ma este arra mentem, hanem azért is mert Kovács Tibivel együtt mentünk és így volt idő elbeszélgetni bizalmas kettesben, imádkozni és fontos dolgokat az Úrra bízni...
Holnap ha az Úr megsegít de. 10-re szövetségi tanácsülésre megyek Nagyváradra. Van elég sok minden a napirenden és ha végigmegyünk rajta akkor csak estefelé kerülök megint haza, ill. Kéczbe mert ev. hét van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...