2008. március 20., csütörtök

Nagycsütörtök

Ma délelőtt kijöttek az Electrica szakemberei hogy lecseréljék a villanyórát. A számláló már a 99999-et mutatta egy ideje, de sehogy sem akart átfordulni. Nem tudom pontosan hány hétig mutatta ugyanazt, de mostanra megelégelte a vállalat és futott a pénze után. Egy vadonatúj órát tettek fel ami olyan gyorsan kezdett el pörögni hogy nem akartam hinni a szememnek. Hirtelen azt gondoltam hogy így akarja behozni az előd mulasztását. Hallottam én már olyan óráról is ami gyorsabban pörgött mint kellett volna. El is határoztam hogy le fogom mérni ahogyan számol... érdekes hogy ebben az ügyben, amikor fizetésről van szó máris van csere, fejlesztés, de arra a kérdésre hogy napközben miért van nálunk csak 170-180 Volt a 220 helyett, azt válaszolták hogy az nem az ő dolguk. Nem az ő dolguk de az én bajom... A szolgáltatott áram mennyiséget igyekeznek pontosan lemérni és az árát behajtani, de a szolgáltatás minőségéért nem aggódnak.

Na legyen ennyi elég a mindennapok gondjaiból... Örülök annak hogy van egy laptop ami akkor is működik amikor a többi gép akadozik a 170 Volt miatt.

Ma este hárman mentünk Kéczbe, Béla testvér a magyarokhoz, Erdei testvér és én pedig a romákhoz. A Zsid.9:19-26 volt felolvasva és Jézus Krisztus önkéntes áldozatáról beszéltem, ami után imádkoztunk. Nyolc óra is elmúlt jóval mire befejeztük az alkalmat.

Ma este laptam egy levelet a főtitkár testvértől, amelynek mellékletében elküldte a RMBGYSZ címerét amit mostantól kezdve a gyülekezetek, missziókerületek és a szövetség alegységei a Szövetséghez való tartozás jeleként fejléces formanyomtatványaikban is használhatnak. Én már láttam a címert a múltkori tanácsülésen, de akkor elfelejtettem megkérdezni hogy itt a neten magánszemélyek is mint pl. én(a Szövetség egyik aktív lelkipásztora) a blogomon elhelyezhetem-e úgy mint logo-t. Mindenesetre most idetűzöm hogy mindenki lássa meg hova tartozok, de lehet hogy logoként nem használhatom, pedig kitenném...


Hát nem gyönyörű...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...