2007. május 4., péntek

Csütörtök

Egy békés csütörtök után vagyok, amikor is sikerült valamennyire készülni a konfira, de remélem hogy nem csak ezen fog múlni a szolgálat eredményessége. Délután felhívott Novák Zsolt a skypeon beszélgettünk és úgy mondta hogy valószínüleg június első vagy másodok hétvégéjén meglátogatna. Remélem összejön a találkozó és a szolgálata áldás lesz a gyülekezetünknek. Imádkozom érte.
A gyerekek tanulják vasárnapra az anyáknapi verseket. Délelőtt és délután dr.Kovács József testvér fog igéthírdetni. Úgy tervezem hogy a délutáni alkalmon már én is itthon leszek.
Sikerült egy internetes rendelést is lebonyolítani. Sopronból kellene holnap délutánra megérkezzen a csomag Zilahra, ha minden jól alakul.
Ma este Bölönben voltam bibliaórán, ahol Jób 28:1-28 résszel foglalkoztunk. "...Ímé az Úrnak félelme: az a bölcseség, és az értelem: a gonosztól való eltávozás." A végén elmondtam a testvéreknek, hogyan vezetett az Úr a következő szolgálati helyemet illetően. Lehet hogy nem értik még miért kell ennek így lenni, de úgy vettem észre hogy megértenek és elfogadják a döntésemet.
Este kilenc körül kimentünk G. Gabival az erdőre hogy néhány képet készítsünk. Van egy jó kereső lámpánk ami 12 voltról működik. Sajnos most medvét nem láttunk, de vaddisznókat igen, azonban képet csak egy őzbakról és egy nyusziról sikerült készíteni. Elég nehéz a természetfotózás úgy látom, mert az állatok nem akarnak pózolni, de Gabi elég ügyes hozzá hogy lekapja őket. Én csak a "világosító" munkáját végzem... :)
Reggel indulunk a fiatalokkal Zilahra, ha az Úr is úgy akarja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...