2007. május 23., szerda

Szerda

Majdnem elmaradt a ma esti bejegyzés. Ugyanis akkora vihar volt itt Baróton, hogy áramkimaradás és telefonvonal szakadás volt az eredménye. Én ezalatt Jéminával Ürmösön voltam bibliaórán. Mivel áram ott sem volt elemlámpa fényénél olvastam az igét és a teremben egész végig sötét, de bennünk világosság volt. Vetkezzük le a régit és öltözzük fel az újat! Ez volt a bibliaóra témája. Ürmösön sajnos alig esett egy kevés eső, pedig nagyon jól fogott volna ott is. Anyósomék ma Brassóban voltak és estére Viola néniékhez voltak hivatalosak vacsorára. Jéminával elmentünk oda is és nagyon jó együttlétünk volt aminek a végén elolvastuk az esti ígét és a testi-lelki betegekért imádkoztunk. Főleg édesapámért akinek a tervek szerint ma volt Kolozsváron a kivizsgálása. Hisszük hogy az Úr meghallgatta könyörgéseinket. Elég későre (10 után) értünk haza és akkor láttam hogy nincs internet. Nosza nekiláttam a hiba felderítésének és nem sok idő múlva meg is volt a hiba oka. Miután megjavítottam(lehet hogy a szomszédok nem tudták mit keres a tiszteletes este 11-kor az erkély párkányán) helyreállt a netkapcsolat is. Bárcsak az Istennel való kapcsolat megszakadás is mindig ilyen gyorsan helyreállna mindenkinél. Ilyen előre nem látott események miatt lehet hogy elmarad némelykor a bejegyzés, de igyekszem majd pótolni. Már előre gondolkodom azon, hogy mi lesz Érszőllősön ahol nincs hagyományos internet elérhetőség, de majd csak kitalálok addig valamit.

Szombaton délután eljegyzés Bölönben(S.Gréti és J.Efraim). Vasárnap ha az Úr megsegít Érszőllősön leszek bemerítésen. Adja az Úr hogy hasznos legyen az ottlétem. Imádkozzatok értem! Hétfőre már itthon kell lennem. Szeretném ha az unokatestvérem is eljönne(Andris) hogy ő vezessen hazafelé de eddig nem biztatott. Vasárnap éppen dolgoznia kéne, de addig még el is cserélhetné a munkanapját. Van tehát feladat és gond bőven... de ennek ellenére ezt hallom:

"Ne aggodalmaskodjatok tehát a holnap felől; mert a holnap majd aggodalmaskodik a maga dolgai felől. Elég minden napnak a maga baja." Mt. 6:34

Akinek van füle(szeme) a hallásra(az olvasásra) hallja(olvassa)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...