2007. május 31., csütörtök

Csütörtök

A nagyobbik húgomnak ma van a 32.születésnapja, anyósoméknak is ma van a 32.házasságkötési évfordulójuk. Jól emlékszem arra az estére amikor édesanyám olyan nagyokat sóhajtozott és reggelre már megvolt a kis jövevény. Édesapám éjszaka kísérte át gyalog édesanyámat a szomszéd faluba Baksára a szülészetre. Aztán rá két napra az öcsémmel és Ady mamával mi is meglátogattuk édesanyánkat és láttunk mellette egy kis sötétbarna leánykát. A szomszédos ágyban egy sötétbarna asszony pedig egy fehérbőrü leányt ölelgetett. Eleinte nagyon gyanakodtam... vajon nem cserélték e el véletlenül a gyermekeket, de aztán az idő múlásával(néhány év) megnyugodtam, mert a bőrszín ellenére a vére(B3) és a természete is megegyezik az enyémmel.(tévedés tehát kizárva, vértestvérek is vagyunk) Tehát amikor a húgom születettt akkor kötötte magához apósom anyósomat és ezt a köteléket Isten először az én feleségemmel áldotta meg. Engem azonban akkor annyira lekötött a kis húgommal való foglalkozás, hogy nem értem rá leendő apósomékat faggatni születendő lányuk felől. Hála legyen az Úrnak hogy 19 évvel később azért eszembe juttatta őket is.

Köszöntésükre legyen itt a 100.Zsoltár Evódia előadásában: http://vefraimne.extra.hu/evodia100zsoltar.mp3 Még alig 3 éves volt amikor elmondta. Az Úr áldása legyen rajtad ezután is Evódia!
Evódiának még:
http://vefraimne.extra.hu/evodiamikorhalunkmeg.mp3
http://vefraimne.extra.hu/evodiabacsiknenik.mp3

A torony egyébként már elkészült és itt van az udvaron, csak a gömb és a zsindely hiányzik még róla. Nagyon szépen és pontosan dolgoznak az ácsok. Ma hozzájutottam a templom történetéhez és a gyülekezeti krónikához. Van mit olvassak és így készíthetek egy rövid összefoglalót az utókornak...Ezt majd betesszük a torony tetején lévő gömbbe.

Ma este Bölönbe voltunk Jéminával és ott is vacsoráztunk. A vendéglátók éppen ma vágtak disznót. Tudom én ám hogy mikor és hol jó (l)enni...:)

1 megjegyzés:

  1. Kedves Efraim!
    EZ valóban egy igazi nagy meglepetés ma nekem. Soha nem emlékszem, hogy hallottam volna magamat vissza ebből a koromból..
    A legjobb az a "Jó!" kiáltás. Hát igen, Isten még úgy látta jónak hogy ezt az évet is megünnepelhessem.Igyekszem dicsőségére élni. Köszönöm szépen a köszöntőt, hogy megemlékeztetek rólam.
    Evódia
    A barna bőrű Veres:):)

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...