2007. május 21., hétfő

Hétfő

Az alábbi írás válasz az egyik pénteki megjegyzésre, és remélem hogy le lehet szűrni belőle erre a blogra vonatkozó, általam meghatározott szabályokat, melyek a "comment"-re vonatkoznak.

Kedves Gábor!

Amint észrevetted eddig nem reagáltam közvetlenül mindarra amit írtál. Ha vitatkoznék a megjegyzésekkel akkor arra több idő kellene és sokkal alkalmasabb arra a vitafórum, de ez egy másik műfaj.

Gondoltam hogy hirtelen felindulásodban írtad. Semmi harag vagy neheztelés nincs bennem irántad mivel tudom, hogy ha az ember gyors a szólásra akkor elveti néha a sulykot. Az Úr áldjon meg!

Kérésednek azt a részét melyben commentjeid törlését kéred nem teljesítem, mert te azt a nyilvánosságnak szántad mint ahogyan e legutóbbi hozzászólásodat is. Ha nekem vagy a vezetőknek szántad volna csak a mondanivalódat akkor azt nyugodtan elküldhetted volna személyes levélben is mint ahogyan mások is tették eddig. Azokat nem szoktam nyilvánosságra hozni.
Tudom hogy kellemetlen szembesülni újra és újra azzal amit vissza szeretne szívni az ember, de talán hasznodra válik hosszútávon. Az Úr tegyen áldássá!
"Azért, szeretett atyámfiai, legyen minden ember gyors a hallásra, késedelmes a szólásra, késedelmes a haragra." Jakab 1:19


A mai napot Sepsiszentgyörgyön töltöttem Kiss Zoltán testéréknél. Közösségi napunk volt. Együtt ebédeltünk, vacsoráztunk, beszélgettünk és közben linuxot telepítettünk egy nagyon régi gépre. Így most már a gyerekei is a szabad szoftvert használók népes táborát gyarapítják.

Késő este értem haza és a gyerekek már aludtak, csak a feleségem vár(t) még....

Végül egy érdekessség: Az unokatestvérem, Andris nagyon nem akarta elfogadni hogy helyénvaló lenne az elmenetelem és ennek hangot is adott. Erre fel a múlt héten látott egy álmot.

A baróti imaházban vett részt egy közgyülésen ahol éppen az én ügyemet tárgyalták és végül megkérdezték, hogy van e valaki aki ellenezné a lp. elmenetelét. A mellette ülő elkezdte böködni, hogy állj fel és mondjad! Mire ő azt mondta neki: Én nem ellenzem, mert amikor az Úr Jézus is elküldte két tanítvámyát a szamárért, megmondta nekik: "És ha valaki valamit szól néktek, mondjátok, hogy az Úrnak van szüksége rájuk: és legott el fogja bocsátani őket." Mt. 21:3 Biztos azért jöttek érte az érszőllősiek mert az Úrnak szüksége van rá. Ezért nem ellenzem.

Amikor elmondta ezt nekem, még mindig csodálkozott azon hogy álmában mennyire megértette azt amit én ébren. Csak azt nem kérdezte meg, hogy miért pont egy szamarra van szüksége az Úrnak ? :) De én értettem. Inkább legyek az Úr szamara mint az ördög lovasa...!