2007. május 6., vasárnap

Szombat

Sajnos egy rossz gomb megnyomására elszállt az amit eddig begépeltem......... :(

Másodjára rövidebbb leszek. Hála az Úrnak, adott erőt a mai napra. Biztos azért is mert imádkoztatok értem.
Nagyon jó volt a délelőtti Balczó előadás/bizonyságtétel. Bámulatos hogy egy 69 éves ember mennyira letudja kötni a tizenéves hallgatóságot. Krisztusra mutató jó példa lehetett előttünk a személyes humorral is fűszerezett bizonyságtétel.
Délben a Böythe Laci és Márta eljegyzésén vettem részt Király Tibor ballai lelkipásztorral. Szűk családi körben de az Úr Jézus nevében lehettünk és örülhettünk együtt az ifjú párral. Az Úr áldja meg őket!
Délután négykor szeminárium volt "siker megalkuvás nélkül" amit ugyancsal Balczó tartott. Itt már kérdéseket is lehetett feltenni neki. Egy komoly imaéletű (hajnali 4-6-ig imádkozik) Krisztus felé elkötelezett életű ember életrajza lett ismertebb előttünk. A minden sztárallűrtől mentes magatartás és a krisztusi alázat mély nyomokat hagyott a résztvevőkben. az Úr áldja meg Balczó András testvérünket!
Este 9 kor kezdődött az igehírdetés amire gyengének éreztem magam, de az Úr azt mondta hogy "elég néked az én kegyelmem". Úgy is lett! Elég volt.
Meg volt a felhívás is a döntésre, de nem éreztem azt az áttörést amit vártam volna. Azonban akikkel együtt imádkoztunk a toronyszobában a szolgálat után, megtapasztalhattuk Isten mindenható erejét a szabadításban. Áldott legyen az Ő neve!!!
Azért imádkozom hogy holnap délelőtt az Úr folytassa amit elkezdett! Könyörögjetek ezért ti is! Ámen!

U.i. Örömmel tapasztaltam hogy van még lelkipásztor testvérem aki ugyancsak megosztja gondolatait itt a neten, azért hogy jó bizonyság legyen és hogy hatékonyan tudjanak imádkozni érte. Az Úr áldjon meg István testvérem!!! Sok erőt és kitartást hozzá!
Borzási Istvánról itt lehet többet megtudni: http://iborzasi.blogspot.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...