2007. május 22., kedd

Kedd

Mirjám szerint a nagyszülők debrecenből még egy hétig itt lopják a napot... ezt mondta Veress tatának. Mennyire másként is be lehet állítani azt, hogy eljönnek legalább egyszer egy évben meglátogatni és néhány napot itt töltenek velünk. Mikor ezt hallottam akkor eszembe jutott, hogy olyan névtelen levelet is kaptam amelyben az áll hogy biztos azért megyek Érszőllősre mert ott emeletes házat építenek a pásztornak(az épülő házról a képet én tettem közzé). Hát az igaz hogy pásztori lakás épül és az is igaz hogy oda fogok költözni, de lehet egyesek nem tudják azt, hogy én most is emeletes házban lakok és minden szükségemet betöltötte az Úr a baróti testvéreken keresztül is. Ha valaki veszi a fáradtságot és elolvassa a http://vefraim.blogspot.com/2007_04_22_archive.html bejegyzést is akkor nem fogja az igazságot ferdén látni. Talán kell némi rosszindulat ahhoz hogy valaki azt állítsa ezek után, hogy azért megyek el innen, mert közelebb akarok lenni a határhoz, vagy azért mert építkezek, vagy azért mert valaki itt Baróton "jól megmondta" nekem hogyha hosszabb volt a prédikáció mint 20 perc... stb. Nehezen engedelmeskedtem először, de most már örülni is tudok mivel kezdem látni, mi Isten terve velem a közeljövőben.

A mai napon sikerült valamennyire rendszerezni azt az arhívumot, amelyben régi igehirdetések, bizonyságtételek, énekek és egyéb szolgálatok mp3-as fájljai vannak. Balláról, Zilahról, Lónáról, Barótról, Csernátonból, id. Veress Ernő, Veress Efraim(nagyapám) Kiss László, Both József.... -től vannak felvételek amelyeket folyamatosan gyűjtök. Kérem tehát azokat akik régebbi felvételekkel rendelkeznek, akár ha orsós magnóva készítették is vagy kazettafonnal, jelezzék nekem hogy lehessen az erdélyi magyar baptista lelkipásztorok és gyülekezetek minél több szolgálatát összegyűjteni.
Ízelítőül idevágok egy linket http://vefraimne.extra.hu/edesapam1977.mp3 ami id. Veress Ernő 1977 január elsején elmondott újévi prédikációja Ballán. 30 év után sem vesztett semmit az aktualitásából. Van mit kívánnom ha az én prédikációimra gondolok.

2 megjegyzés:

  1. Jó az Úr!

    Had osszam meg veled/veletek a ma reggeli bizonyságomat! Miután reggel imátkoztam, és megnyitottam a bibliámat, a Máté 9:17 igevers szólított meg ...."hanem az új bort új tömlőkbe töltik, és mind kettő megmarad". Míg az a kapott igén gondolkodtam, mikor bekapcsoltam a számítógépet, hogy megnézzem, mit írtál a tegnapi napról. Látom van, egy igehirdetés megjelölve. Meghalgattam. Ímé mindent újjá teszek! volt az üzenet, /ajánlom meghalgatni/, és megörvendeztette a szívemet, a "véletlen" egybeesése a két igei gondolatnak. Jó az Úr, mert ennyire figyelmes, és gazdagon táplál, hogy mélyen bele akarja vésni az életembe az Ő szavát. Ezért mindent kész a javamra fordítani, és felhasználni, Téged efraim, egy 30 éve elhangzott prédikációt, a technikát, stb. Mennyire szereti az övéit....! Jó az Úr, mert újat akar, először is az én életemben, és az a legcsodálatosabb számomra, mikor Istentől valami újjat kapok. Ma reggel ezt igérte, hiszem!, és el akarom fogadni, kérem is tegyen erre alkalmassá! Jó az Úr, mert nem csak az én életemben akar újat, hanem a környezetem, az ismerősök és ismeretlenek között, a gyülekezetekben, és azokon kívül is Ő még ma akar újat teremteni, és megajándékozni új életekkl, új világosságokkal, új elhívásokkal, új feladatokkal, megújulásokkal, ébredésekkel.....! Hallelujah!
    Most veszem észre, hogy már hosszú leszek, de betöltött Istennek ma reggeli, régi de mégis Új üzenete. Milyen jó az Úr azt mondta, várhatok Tőle valami újat. Várom Uram!
    Talán áldás, megerősítés lehet mások számára is, egy-egy igeszolgálat, amit időnként közzé tehetsz az arhívumodból!
    Az Úr áldjon Tetvérem!
    Novák Zsolt

    VálaszTörlés
  2. Efraim!

    Bocsáss meg, most vettem észre, hogy a nevedet véletlenül kisbetűvel írtam. Nem figyeltem eléggé. Ezt azért szertném mindenképpen tudatni, nehogy bárki is félreértse. Nekem mindenki neve nagybetűs, csak "én" kisbetűs. Sokszor még sajnos kisbetűvel is elég erős.

    novák zsolt

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...