2007. május 11., péntek

Csütörtök

A ma reggeli igében volt egy nagyon jó mondat "...De meg fog állani, mert az Úr által képes, hogy megálljon. " Róm.14:4b
Nagzon jó bízatás ez azoknak akik felálltak vasárnap, mert vállalták a 10 napos próbát. Meg fognak állani! Hiszem hogy kitartanak.
Igyekeztem minden levélre válaszolni és volt időm elmélkedni.
Le kellett bontsam a kocsi lengéscsillapítóját ma délután, mert nagyon vert. Ezért sem mehettem ma sehova. Valahogy idiglenesen vissza tettem, de nem tudom hogz kibirja e a Táborig. Holnap ugyanis ott kellene lenni, mert a Missziókerület vezetőségében meghallgatjuk Pál Ervin testvért, akit diakónusnak szeretne a gyülekezete felavatni.
Jéminával beszéltem telefonon, elég jól érzi magát ott a nagyszülőknél, de nekem már hiányzik :( Nem érdekes? Van négy lányom és ha egyik is nincs itthon akkor már nagy a hiányérzet. Nem tudja ezt az akinek csak egy van.............

Nem nagyon ment ma este a net, de végül megjavult. Már azt hittem semmi sem lesz a blogból, de hát.... lett, egy kicsit szürke de megvan.

Tiszta, nyugodt, éber és békés lelkiismeretet kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...