2007. május 16., szerda

Kedd

Mosdt Debrecenből nyomogatom a billentyüzetet. Délután fél egykor indultunk Barótról, mert a legkisebb lányunkat hoztuk oltásra és a feleségemnek is konzultációi vannak az egyetemen.
Este 7-re érkeztünk Érszőllősre ahol kedd estére tették az összejövetelt, hogy megtudjuk tartani a tagfelvételt. Öt fiatal fog bemerítkezni Pünkösdkor és őket vizsgálta meg a gyülekezet. Nagyon örültünk annak hogy élő bizonyságtételeket hallottunk. Mindegyik fiatal ott lesz fehér ruhában a gyülekezet előtt, ha az Úr éltet.
11 óra után indultunk tovább és éjfél után érkeztünk meg anyósomékhoz. Ezért írok most és ilyen röviden.
A tegnapi blogban írtam hogy elvállaltam a missziós konferencián való részvételt, de sajnos elhamarkodottan szóltam. Meg kell mondjam B. István testvérnek hogy lehetelen nekem a konferencián való megjelenés, mert szombaton Bölönben eljegyzésen leszek. Azt pedig hamarabb megígértem.
Üdv. minden testvéremnek és barátomnak! Jó az ÚR!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...