2007. május 13., vasárnap

Vasárnap

Nagyon mozgalmas volt a mai nap. Reggel 3/4 8-kor indultunk Dénessel és Jubállal Erdőszentgyörgyre. Dénes volt megbízva hogy készüljön az áhítat vezetésével és Jubál pedig az orgona szolgálattal. Minden gond és baj nélkül megérkeztünk az erdőszentgyörgyi imaházhoz már 10 óra előtt. Örömmel konstatáltam hogy már 10 perccel a kezdés előtt tele voltak a padok és a gyülekezet énekelve készült az istentiszteletre. Morár János testvér kísérte Dénest az Úr asztalához és együtt vezették az imórát, az énekeket pedig Jubál kísérte az orgonán. Még holland vendégmunkások :) is résztvettek ezen az alkalmon akik egy árvaházat támogatnak. A délelőtti igehírdetés a vezérfonal szerint kijelölt igeszakaszból volt Róm.15:1-6. Kik az erősek? -akiket nem lehet legyőzni, megtörni, -akik húzzák az igát viselik a terhet, - akik nem csak magukat hnem másokat is képesek védelmezni. Milyenek az erősek? - Türelmesek, - Vigasztalandók Hol a helyük az erőseknek?: -A gyengék mellett stb.
Nem írom le a prédikációt csak a főbb gondolatokat említettem. Nekem is sokat jelentettek ezek az ígék és örültem annak hogy Tőtős testvér szerint is eltalálta az üzenet a gyülekezetet. Tudta az Úr hogy mit súg nekem :)
Ebéden a lelkipásztornál voltunk. Régen ettem olyan finomat mint ott. A hús rettenetesen ízlett, még kétszer is vettem belőle (nem tudom észrevették-e, de mostmár biztosan tudomásukra jut), megvolt a kísértés a harmadikra is de délután 3-tól ismét szolgálat várt rám és a mértékletesség is mint leki ajándék eszembe jutott. Akik megeszik a maradékot nagyon hálásak lehetnek az Úrnak és a háziasszonynak :)
Délután Héderfáján voltunk, ahol anyáknapi ünnepély volt. Ez egy külön körzet ahol Tőtős János testvér az ügyintéző lp. Nagyon megkapó volt az a természetes méltóság és közvetlenség ahogy Tőtős testvér mint pásztor legelteti Krisztus nyáját. Szeretnék én is egyszer ilyen érett és bölcs pásztor lenni, nem tudom hogy elérem e azt a kort, de remélem. Itt az I.Sám. 1:15-28 alapján szolgáltam elsősorban az édesanyáknak címezve az üzenetet. Édesanyának lenni: 1. hivatás 2. felelősség 3. áldás Röviden ez volt a vázlat. Jubál és Dénes bizonyságtétele nagyon megható volt amikor imádkozó édesanyjukról beszéltek. Nem is gondoltam volna hogy ennyire tudja őket az Úr használni. Még az én szememben is megjelent két könycsepp... Az Úr tegye áldottá őket!
Este Erdőszentgyörgyön ugyancsak anyáknapi ünnepség volt. Az ígehírdetés ugyancsak a I. Sám 1:15-28 alapján volt. Az összejövetel végén megtekintettem az épülő új kápolnát. Szép munka, legyen áldás rajta és az Úr töltse meg hívekkel!
Ezekután ismét élveztük a lelkipásztor vendégszeretetét, aki vacsorát adott nekünk, majd az Úr kegyelmébe ajánlva elbocsátottak minket. Hála az Úrnak épségben egészségben 11.15-re haza is érkeztem.

Ezen a napon egy nagyon érdekes kinyilatkoztatásban volt részem. Tőtős testvér elmondta hogy az egyik bibliaiskolás a dolgozatában kifejtette hogy a bűn következménye a nők számára az hogy fájdalommal szülnek , míg a férfiak számára a bűn következménye: a borotválkozás

Hogy én ezt eddig nem tudtam........ Ezekután sokkal tudatosabban borotválkozom :)

Tőtős testvér lánya, Hortenzia is belevágott a blogírás nemes és szép feladatába. Kíváncsi vagyok hogy egy 18 éves lány, akinek lp. az édesapja hogyan éli meg a hitet és az örömöket.... Az Úr áldja meg őt!

http://thortenzia.blogspot.com/

2 megjegyzés:

  1. :))Korrigálnék egy adatot, ugyanis egy évvel idősebb vagyok:)). Valóban áldásos volt a mai napunk. Az Úré legyen érte a dicsőség!

    VálaszTörlés
  2. miért a borotválkozás? én sem tudtam, - és mi van azokkal akik nem borotválkoznak??? (hehe- érdekel, mert az én férjem sem :))
    Én is olvasom a blogod, és jó "első kézből" venni az információkat rólatok, meg Barótról és mindenről, amit írsz.
    Both Erika, Tét.

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...