2007. május 2., szerda

Szerda

Reggel elvittem a gyerekeket az óvodába iskolába, azután pedig készültem a hétvégére. Zilahon lesz egy országos ifjúsági konferencia, ahol szolgálat vár rám. Imádkozom ogy ne legyen hiábavaló az ottlétem. Szombat este evangelizáció vasárnap délelőtt pedig igehírdetés. Balczó András háromszoros olimpiai bajnok magyar öttusázó lesz a meghívott főelőadó erre a konferenciára melynek a címe: Sztárok Babilonban. A konfiról élő közvetítés is lesz, erről bővebben bővebben itt http://www.romabisz.ro található részletes leírás.

Felhívott Király Tibor testvér is, mert a Böythe Laci eljegyzése is ezen a hétvégén lesz Goroszlón és annak az időpontjéról egyeztettünk. Nekem a déli órákban lehetséges a részvétel, ezért valószínűleg akkor lesz.

Meglátogatott Józsa László testvér is a gyülekezetünk vezetőségéből, akivel a tartalmas beszélgetés után az előttünk álló időszakért imádkoztunk. Nem lesz könnyű a gyülekezetnek az elkövetkező időszak, de én hiszem hogy az Úr gondot visel. Egy hónapra sem marad majd magára a körzet, mert szeptembertől ügyintéző lelkipásztor fogja vinni a terhet.
Imádkozom érte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...