2007. május 7., hétfő

Vasárnap

Zilahon ma reggel zenés áhítattal indult a nap, majd bizonyságtételek hangoztak el meg egyéb szolgálatok. Nagyon sok fiatal volt, több mint ezer. Azon gondolkodtam, hogy vajon kikhez akar szólni az Úr. Majd megértettem hogy a csillagaihoz elsősorban, azokhoz akik már az Ő tulajdona. Igy hát feléjük szolgáltam inkább. A Dániel 1 részéből beszéltem arról hogyan lehet valaki Krisztus csillaga és hogyan lehet még fényesebb. Dániel 1. elhatározta(döntött) mi az amitől távol tartja magát, 2. felvállalta a döntést(megoldást keresett a döntés kivitelezéséhez), 3. megmutatta amit Isten cselekedett benne
Végül felhívást intéztem egy 10 napos próbatételre. Sokan válaszoltak erre a felhívásra felállásukkal. Ha ezekben is akkora változás lesz 10 nap múlva mint Dánielékben, annak nyoma lesz közösségünkben. Adja az Úr hogy úgy legyen!
12.40-kor indultunk el Zilahról a baróti fiatalokkal és du. 17.40-kor már Baróton voltunk. A délutáni alkalmon dr. Kovács József testvér szólta az ígét elsősorban az édesanyáknak címezve, lévén anyáknapja. A fő váza a prédikációnak az volt a Mózes születésének története alapján, hogy az anyaság: kegyelem, kihívás és szolgálat. Nagyon jó prédikáció volt. Böythe Laci is itt volt a menyasszonyával akiket elkísért Domokos Sándor Goroszlóról és Tóth Zoltán Zilahról. Nagyon jó volt köszönteni őket és örülni nekik.
Ma este mondtam el a gyülekezetnek a két héttel ezelőtt történteket, amit itt már leírtam. Már elég erős voltam ahhoz hogy ezt megtegyem folyamatos könnyezés nélkül, de a gyülekezetnek még nagyon fáj. Mindenki részéről ragaszkodást tapasztaltam és ez nagyon nagyon jól esik. Az Úr viseljen gondot az Ő nyájára!!! Imádkozzatok értük!
A konferenciáról az összegzést később írom meg, hogy egy kicsit távolabbról és higgadtabban nézve a dolgokat objektívebb legyen a vélemény.
Annyit azonban előrebocsátok, hogy a zilahiak áldozatkészsége és vendégszeretete példamutató. Az Úr áldja és jutalmazza meg őket bőségesen!

5 megjegyzés:

  1. Szia Efraim! Most tudtam meg, hogy blogolsz te is..:-)
    Csak annyit, hogy hozzám is szólt az Úr vas. d.e., pedig az elején úgy kibillentek a dolgok a biz,tevésekkor... de mégis jó lett minden, és nemtom miért kellett felállnom, de felálltam... és kicsit kétségeskedek is, hogy vajon tényleg változás lesz? De én igazából hinni akarok benne:-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg változás lesz!!!!!!!! HISZEM!

    VálaszTörlés
  3. Az Úrnak te is egy fénylő, mi több vezércsillaga vagy, ezt egyre jobban látom. Imádkozom, hogy az Úr adjon erőt, kitartást, alázatot és további látást a néphez. Ezután még jobban imádkozom érted!

    VálaszTörlés
  4. Én is felálltam, már a 2. nap végén vagyok. Még hátra van 8. Én is hiszem, hogy változás lesz bennem és környezetemben.
    Ahogy szétnéztem, úgy tűnt, hogy nem akárkik álltak fel. Ha azokban mind változás lesz, még lesz ebből valami...

    VálaszTörlés
  5. en is ott voltam, en is felalltam, es hiszem hogy lesz valtozas, es az Ur ad erot nem csak a 10 napra, de utana is minden 1es napra...

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...