2007. május 2., szerda

Kedd

A Jó Isten kegyelméből szép napra virradtunk május elsején, a munka ünnepén és így elindulhattunk kirándulni a fiatalokkal Teksébe. Ez egy nagyon szép völgy a hegyek között Szárazajtán túl. Nem is voltunk kevesen, de az étkezéssel mégsem volt gond, mert mindenki hozott magával ennivalót és aki mégsem az a házigazdáék (Nagy Jubál és felesége + Jubi&Adél) megvendégelték. Nagyon jól éreztük magunkat. Délután átmentem Berszán Sanyi bácsihoz (84 éves) akinek szintén van ott egy telke és már kiköltözött oda a méhekkel. Elbeszélgettünk hosszasan a közelmúlt eseményeiről ( szolgálati helyváltoztatás) és mire a végére értünk a fia (Berszán Barna) is megérkezett. Megosztottam velük egy rövid igerészt majd együtt imádkoztunk. Olyan gyorsan telt az idő hogy mire észre vettem, már délután öt óra volt. Visszamentem a fiatalokhoz, akikkel még játszottunk, beszélgettünk, imádkoztunk és egy énekvers után ("Hívtál Uram hallottam jól... elindulok veled") hazaindultunk. Este elmentem Máthé Zolihoz (az unokatestvéremnek Violkának a férje) ahol sikerült beállítani egy alternatív internet kapcsolatot, mert a szolgáltatójuk négy napja nem szolgáltat. Igy most már ők is olvashatnak :) Köszönök mindent Zoli&Violka! Üdv nekik innen is! Itt nálunk már mindenki alszik, így hát én is egy rövidebb imádság után nyugovóra térek.

Legyen meg mindenben az Úr akarata!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...