2007. május 24., csütörtök

Csütörtök


Egy(etlen) +4 gyönyörű nő mellett aranyéletem van. Igazán hálás lehetek a Mindenhatónak hogy ennyire kényeztet. Ezen elmélkedtem miközben a bölöni eljegyzés járt a fejemben. Vajon mi jókat mondjak majd az ifjú párnak...? Ők még előtte vannak az áldásnak.
A családban már nagyon készülnek a szombati eljegyzésre. A leendő vőlegény már ott van, a disznót levágták, a magyarországra szakadtak egy része hazatalált, sütemények készülőben, tehát csak a kegyelmes Istenen múlik már minden, ahhoz hogy a gyűrűk a keskeny vagy érettebb ujjakra csússzanak.
A mai bibliaórán megtanítottam egy éneket ami az 558-as a Hit hangjai énekeskönyvből. a gyülekezet hamar megtanulta. Remélem nem csak énekeni hanem élni is tudják majd.
Ma én is tanultam egy éneket, amit édesapámtól hallottam az arhívumból és be is vágom ide:
http://www.vefraimne.extra.hu/edesapamenekel.mp3

A szerver nem a legtökéletesebb, de remélem sikerül meghallgatni.
A hanganyag legalább 25 éves, mert a háttérben Barnabás hangja is hallszik.


Mert Jézus megváltott engem,
Olyan boldog most a lelkem,
Eltörölte minden bűnöm,
Vérével szerzé meg üdvöm.

Refr. Azért most örvendek, örvendek, örvendezek
Dícsérem áldom magasztalom,
Kedves szavát én megfogadom,
Jézusom soha el nem hagyom,
Dícsérem áldom magasztalom.

Jézus gondot visel rólam,
Kenyerem is bőven megvan,
Öltözetem s meleg hajlék,
Megvan és nekem ez elég.

Mert Jézus megváltott engem,
Olyan boldog most a lelkem,
Még ha szenvedtem is érte,
Lelkem kár soha nem érte.

1 megjegyzés:

  1. Nahát! - én is most fénymásoltam le az 558. éneket a Hit hagjai énekeskönyvből. Délután női imaközösösség lesz Téten a gyülekezet nőtestvéreivel, ha az Úr velünk és élünk. Én is szeretném, ha megtanulnánk ezt az éneket. :)
    Kegyelem néktek és békesség a mi Urunktól.
    szeretettel Erika

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...