2007. május 28., hétfő

Szombat-Vasárnap

Szombat-Vasárnap

Sajnos csak ennyi maradt a Szombat-Vasárnapi beszámolóból:

Hétköznapok

részletek megjelenítése
máj. 28. (1 napja)
Hazaérkeztem!!! 35 órányi távollét után ismét itthon vagyok az Úr kegyeleméből, 1000 km , 3 igeh. szolgálat(Érszőllős de.9 du.15.30 , Zilah este 18.00) után. Igaz hogy hajnali 3 óra van, de azokért akik értem imádkoztak, most ennyit bejegyzek, hogy megköszönjem a szolgálatukat. Az Úr áldjon meg titeket, jól imádkoztatok! (Manci nénémnek külön köszönöm a vacsorát és adjon mielőbbi gyógyulást neki az Úr!) Ebéd után majd folytatom...


Akik hétfő estig megnézték azok olvashatták, de utána sajnos egy rossz mozdulat végén elszállt, amit az eljegyzésről és a vasárnapi szolgálatokról írtam. Ha valaki netán lementette volna az olvasottakat kérem küldje el, hogy visszatehessem...

Ilyen hamar teljesüljön minden kérésem.... Megvan a teljes bejegyzés.

Hazaérkeztem!!! 35 órányi távollét után ismét itthon vagyok az Úr kegyelméből, 1000 km , 3 igeh. szolgálat(Érszőllős de.9 du.15.30 , Zilah este 18.00) után. Igaz hogy hajnali 3 óra van, de azokért akik értem imádkoztak, most ennyit bejegyzek, hogy megköszönjem a szolgálatukat. Az Úr áldjon meg titeket, jól imádkoztatok! (Manci nénémnek külön köszönöm a vacsorát és adjon mielőbbi gyógyulást neki az Úr!) Ebéd után majd folytatom...

Szombaton délután egy órakor kezdődött az eljegyzés Bölönben. Gréti és Efraim elmondták azt hogy miként találtak egymásra, hogyan vezette őket az Úr. Most találkoztak hatododjára és már mint vőlegény és menyasszony ismerhetjük őket.
"A kinek jegyese van, võlegény az; a võlegény barátja pedig, a ki ott áll és hallja õt, örvendezve örül a võlegény szavának. Ez az én örömem immár betelt" Ján. 3:29

Ez volt az ige amely alapján szolgáltam. Gréti volt az egyik azon lányok közül akiknek már évekkel ezelőtt megígértem: rendszeresen fogok imádkozni azért, hogy az Úr adjon nekik hozzájuk illő segítőtársat. Grétiért imádkoztam a leghosszabb ideig és immár beteljesülni látszik a kívánság. Az Úr áldja meg őket! Az érdekesség ebben a Sikó családban az, hogy az egyik lányuk(Mártinak hívják, mint az én feleségemet)férje Efraim, a másik lányuk vőlegénye Efraim és még a lelkipásztoruk is Efraim nevezetű.

Délután 3 órakor jöttünk el onnan a feleségemmel Barótra és már indultam is tovább Érszőllősre. Velem jött Judit(8) lányom, Juliska néni(ott akar házat venni magának, mert közel akar lenni hozzánk) a fiával Árpival, Kiss Zoltán testvér felesége Jutka és két gyereke(Eszter és Jonatán)is. Este 10 után érkeztünk meg Hiri Jánosékhoz aki a gyülekezet elöljárója. Én ott voltam elszállásolva. Egy óra is elmúlt mire lefeküdtem, mert egy kicsit elnyúlott a beszélgetés.
Vasárnap délelőtt került sor a bemerítésre az igen nagy létszámú(kb.180-200fő) gyülekezet előtt. Nagyon figyelmes igehallgatóság volt. Sok ismerős és ismeretlen testvérrel találkoztam. Köztük volt gyerekkori barátom, Szabó Barnabás Gödöllőről, akinek sok újat nem tudtam mondani, mert szorgalmasan tájékozódik rólam e blog révén. (Ezzel jár az ha minél részletesebb infót adok közre magamról. Néha elég csak hivatkozni egy két szó erejéig a blogra és már képben is van aki olvassa....) Tripó Istvánnal is találkoztam, aki a micskei baptista gyülekezet elöljárója és aki korábban levélben is kifejezte a gyülekezet azon igényét, hogy az érszőllősi körzethez szeretnének tartozni mivel jelenleg nincs lelkipásztoruk. Remélem hogy hamarosan döntés születik ez ügyben is.
Ebéd után fél négykor ismét együtt volt a gyülekezet és együtt úrvacsoráztunk az új tagokkal.
5 óra után indultam Zilahra, mert Lajos(zilahi lelkipásztor) sógoromnak megígértem hogy hazafelé bemegyek hozzá. Fél hét után érkeztünk meg Zilahra és nagyon jó volt együtt lenni, igét hirdetni abban a gyülekezetben ahol felnőttem és ahol az Urat megismertem.
Vacsorát Ady Dániel nagybátyámék adtak, amivel meg is voltunk elégedve. Majd "Ady mama" imádkozott értünk hogy az Úr őrizzen meg az úton haza felé. Meg is hallgatta az Úr.
"És ez az a bizodalom, a melylyel õ hozzá vagyunk, hogy ha kérünk valamit az õ akarata szerint, meghallgat minket" 1 János 5:14

2 megjegyzés:

  1. tiszteletem efraim :)
    a blogger-en be lehet allitani, hogy a bejegyzeseidrol egy masolatot kuldjon az e-mail cimedre. s ugy mindent megkapsz, meg a comment-eket is.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm kiddos!
    Hála az Úrnak megoldódott a probléma. Az a helyzet hogy én meg is kapom a bejegyzést, de csak az első részét. Ha bővítem a sort mint ahogy a vasárnapival is tettem, akkor már nem küld újabb mailt.
    Efraim

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...