2007. május 28., hétfő

Pünkösdhétfő

Egészen pontosan ezekben az órákban töltöm be a 20. életévemet. 1987 május 28-án egy áldozócsütörtöki estén születtem újjá. Mivel ezt már a tegnap is jeleztem ott ahol szolgáltam jó néhányan köszöntöttek már. Ez uton is köszönök szépen minden jó kívánságot és üdvözletet, amit email-ben, sms-ben és élő szóban is kaptam. Már több évet éltem ezen a földön úgy mint Isten gyermeke, mint nélküle és ezt nagy kegyelemnek tartom. Ebben a 20 évben nagyon sok minden volt. Magasságok, mélységek, egészség, betegség, bukás, helyreállás, elközömbösödés, megújúlás, de mindig tudtam hogy ki vagyok. Méltatlan a kegyelemre és mégis élvezem... Ezzel Isten mérhetetlenül lekötelezett. Ha megkérdezi Jézus hogy szeretem-e, csak azt mondhatom: Uram te mindent tudsz..., te tudod hogy én szeretlek Téged!
A mai nap itthon telt el a gyülekezetben. Délelőtt mivel munkanap volt kevesebben voltak az imaházban, de estére már többen voltunk. Nagyon jó bizonyságtételeket hallottunk, ami buzdításként hatott és az imádságok is nagyon hatékonyak voltak. Olyan jól éreztük magunkat hogy a végén alig akartuk abbahagyni az éneklést... Dicsősség az Úrnak!

"Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelemségek, sem hatalmasságok, sem jelenvalók, sem következendõk, Sem magasság, sem mélység, sem semmi más teremtmény nem szakaszthat el minket az Istennek szerelmétől, mely vagyon a mi Urunk Jézus Krisztusban" Róm 8:38-39

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Itt hozzá(m) szólhatsz...