2007. május 18., péntek

Péntek

Mintha darázsfészekbe nyúltam volna..... A tegnapi blog nyomán érkeznek a "comment"-ek élő szóban és írásban is... eddig még minden comment megjelenhetett. Lám lám így jár az aki nem csak befele gondolkozik, hanem ki is írja amit vall. Úgy kell nekem! Azért mégsem bánom hogy erről is szót ejtettem, hiszen ez is egyik nyilvános része az életemnek... Valószínüleg nem leszek népszerű, ha ilyen dolgokról is merek írni, de hát nem is embereknek kell tetszeni, hanem Istennek. Úgy gondolom hogy itt nem zártam le még ezt a témát... folyt. köv. de most sok egyéb dolgom is van még...

Délután megérkezett a faanyag, ami az imaházunk felújításához szükséges. Józsa Laciéknak én is segítettem hogy a gerendákat lepakoljuk le a kocsiról. Szép anyag és úgy vettem észre még ráadást is kaptunk, mivel tudták hogy a templom részére vásároltuk. Ezután még elbeszélgettünk a Józsa testvérekkel a helyi misszió lehetőségeiről és a jövőbeni tervekről, az Úr akaratáról.

Ezen a hétvégén van a Székelyföldi Bibliaiskolában az utolsó tanítási alkalom, ezért még egyszer átnéztem a diákok dolgozatait és remélem hogy a holnapi szóbeli meghallgatásokon is kellő felkészültségről tesznek tanubizonyságot az eszkatológia tárgyköréből. Holnap reggel korán(5.30-kor) indulok a Hargitára ha a jó Isten is megsegít.Viszem magammal a két nagyobbik lányt is, mert a feleségem csak holnap estére várható és Juliska néni is haza megy reggel.

Este meglátogattam G.Gabiékat ahol vacsorával is megkínáltak és ott mondta Jutka hogy a helyi óvodának a pszihológusa súlyos rák betegségben szenved és még csak alig 40 éves. Ott helyben imádkoztam érte. Imádkozzatok ti is, hogy az Úr adjon neki lelki gyógyulást(bűnbocsánatot) és fizikailag is gyógyítsa meg!!!

Megnézve a mai statisztikát azt látom, hogy eddig ezen a napon töltötték le legtöbbször ezt az oldalt. Úgy gondolom ez a rekord inkább a tegnapi bejegyzésnek tulajdonítható, mivel Székelyudvarhelyről növekedett leginkább az olvasók száma. Nem kívánok én itt senkivel sem vitatkozni főleg nem hitvitázni, úgyhogy a commentek ezután is megjelennek, de ne vegye zokon senki ha nem válaszolok rájuk. A commentek önmagukért(vagy önmaguk ellen) beszélnek.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Tv.-em,
    nem kivántalak bántani, csupán fantáziálok azon, hogy mi minden másként történhetett volna, HA nem "háború után sok a hős", hanem az OTT jelenlevő másként gondolkodó "komoly és érett" hivők és lelkipásztorok megfogják egymás kezét és illési bátorsággal Istenhez kiáltanak!...
    Face to face!!!
    Utólag és a hátuk mögött lehet békát és kigyót mondani rájuk, vagy bárkire!
    Hangsúlyozom soha nem voltam u.n. "karizmatikus csoport" tagja; kongó hitetlenségből hivott el az ÚR és ajándékozott meg élő hittel. Nem imádkozom nyelveken (nem is próbáltam) nincs egyebem a józan eszemnél és a hitnél( amely adatott a szenteknek).
    Nem értem, hogy miért kell provokálni szüntelenül a másként látókat?!
    Inkvizitorkodi kell valakik felett folyamatosan?!
    Nektek nincs elég bajotok saját magatokkal, nemlátogatott gyülekezeteitekkel/ családjaitokkal?!
    Most, hogy elmenni készülsz, nem az lett volna kivánatos hogy végiglátogass minden családot, akiknek pásztora voltál úgy-ahogy, minthogy leckéztetsz másokat?!
    Szennyese mindenkinek akad, mert porosodik e földön járva a lábunk és néha a fejünk is mosásra szorul.
    Tessék leszállni Udvarhelyről!
    Mi Baptista Gyülekezet vagyunk; azok is akarunk maradni!ez soha nem volt kérdés. Kár volt ekkora űgyet kavarni!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Gábor!
    Május 18-i kommentedre........
    Aázatoskodás helyett alázatot vár az Ur!Aki saját gyülekezetében nem tud békességben és egységben élni testvéreivel,az ne akarjon felekezetekközti békekövetként feltünni!!!!
    Az igazságot a hamissággal kibékiteni,egyesiteni gyülekezetben,vagy felekezetek között sem biblikus.
    ,Igazsággal és szeretettel. János II.1,3 vers

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anonymus (B.I.- "0:59!" )tv.-em,
    köszönöm a jó tanácsaidat még HA névtelenül is tetted!
    Teljesen igazad van, hogy nekünk a békességet kell keresni, "amennyire rajtatok áll" -az Ige szerint.
    Csupán az szomorit el, hogy mindezt lejáratásomra és elhallgattatásomra irod...
    Nem szükség, többet nem nyilatkozom ebben az űgyben, AKI a sziveket vizsgálja majd dönt és itél; különben is ez nem az "én " űgyem!!!
    Békesség Istentől!
    (szivesen elbeszélgetek bármikor, arról, amit már elvégezhetett a jó Isten az emlegetett megromlott kapcsolataimban is! Hála érte!)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Gábor,
    megjegyzésedből vélem úgy, hogy lehet reám gondolsz, talán én lennék az a névtelen, aki az előbbi bejegyzést írta... Nem én voltam. De egyetértek vele.
    Szeretettel,
    Borzási István
    iborzasi.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Kedves Efraim tv.-em,
    nagyon örültem az "önkritikádnak". A határozatotoknak kevésbé; DE elfogadom, ez annál is könnyebb mert "nem az én űgyem".(valaki átküldte ezt a cimet, és azután informálódtam)
    Érveléseid hallgatva, nekem Józsúé gibeonitákkal való sztorija jutott eszembe...
    Magamra nézve meg: Péld 26:17 "Kóbor ebet ragad fülön, aki olyan perbe avatkozik, amihez semmi köze."
    Még csak annyit,a további félreértések elkerülése végett töröld az irásaimat kérlek; én nektek döntéshozóknak szántam, NEM pártütésnek!

    Nagyon szépen köszönöm.

    Még egyszer elnézést kérek mindazért, amivel estleg személyes sérelmet okoztam.

    Dicsértessék a Jézus Krisztus!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Gábor!

    Amint észrevetted eddig nem reagáltam közvetlenül mindarra amit írtál. Ha vitatkoznék a megjegyzésekkel akkor arra több idő kellene és sokkal alkalmasabb arra a vitafórum, de ez egy másik műfaj.

    Gondoltam hogy hirtelen felindulásodban írtad. Semmi harag vagy neheztelés nincs bennem irántad mivel tudom, hogy ha az ember gyors a szólásra akkor elveti néha a sulykot. Az Úr áldjon meg!

    Kérésednek azt a részét melyben commentjeid törlését kéred nem teljesítem, mert te azt a nyilvánosságnak szántad mint ahogyan e legutóbbi hozzászólásodat is. Ha nekem vagy a vezetőknek szántad volna csak a mondanivalódat akkor azt nyugodtan elküldhetted volna személyes levélben is mint ahogyan mások is tették eddig. Azokat nem szoktam nyilvánosságra hozni.
    Tudom hogy kellemetlen szembesülni újra és újra azzal amit vissza szeretne szívni az ember, de talán hasznodra válik hosszútávon. Az Úr tegyen áldássá!
    "Azért, szeretett atyámfiai, legyen minden ember gyors a hallásra, késedelmes a szólásra, késedelmes a haragra." Jakab 1:19 http://www.biblegateway.com/passage/?book_id=66&chapter=1&verse=19&version=17&context=verse

    VálaszTörlés

Itt hozzá(m) szólhatsz...